lørdag 12. desember 2009

Tilbake i Bolivia.


26.-29.nov var jeg (Atle) tilbake til CLET i Sucre. Kjempetrivelig. Møtte masse kjentfolk. Jeg var i Sucre i forbindelse med avslutninga på SETELA. Vi har jo 4 studenter fra Ecaudor som avslutta sitt 3 årige teologistudie på SETELA. Flotte menensker. Det var også oppmuntrende å høre hovedoppgavene til Celina, Gonzalo og Pepe. De var dyktige i sine forsvar. Det samme vil jeg si om våre studenter fra Ecuador.
Fikk også være med på gudstjeneste i menigheten på CLET og møte bl.a Petrona og fam.
I La Paz møtte jeg Rannveig som var i Bolvia med en gruppe elever fra Fredly. Vi reiste sammen til Arica, Chile for å besøke foreldra til Claudio. Det er 8 timer med buss fra La Paz.

Årets avgangskull på SETELA

Javier (t.h), generalsekretæren i ICEL, holder seg fortsatt ung og sprek.


Tor Egil Høgsås (t.h) er rektor på SETELA
















Felipe (t.v) blir min medarbeider i IBLE i kichwakirka fra jan 2010. Lauro (t.h) blir sjefen min.

Felipe med sitt nyfødte barn i armene. Det er nr 6 i rekken.















Celina, Gonzalo og Pepe; de tre studentene fra ICEL - Bolivia. Celina studerte for egen regning.














Pepe forsvarer sin hovedoppgave med stort engasjement.

De 4 studentene fra Ecuador ber rektor Tor Egil om "nåde".













Sammen med Petrona og fam
















Jeg bodde hos fam Skyttemyr. Her spiser vi søndagsmiddagen på El Huerto.















Sammen med Patricio nøt vi Aricas vakre strender















Utsikt over Stillehavet sammen med Kelly.

Ingen kommentarer: